ryggskott och känningar i bröstet.

fult ord.

jag kunde inte välja vilket fult ord jag skulle börja detta inlägg med, så ni får själva välja att börja det med det fulaste ord ni vet.

jag är varm. och jag har spenderat pengar på väldigt tråkiga saker. jag har köpt en förpackning pevaryl för 118 kronor, och ett månadskort på sl för 690 kronor. jag var även tvungen att spendera 50 kronor på lunch (som iofs var väldigt god) och betalat admistrationsavgiften för matte c à 100 kronor.

inget av ovanstående är något jag tycker är så värst kul. förutom lunchen, i vanliga fall. men idag är jag lite sjuk, och inte sugen på mat över huvud taget. alltså sög precis alla utgifter.

nu sitter jag naken i uppsala och kyler ner min febervarma kropp. har burit på mycket tung väska från stationen, och slår vad om att det är ryggskott jag fått, och känningar av en liten hjärtattack jag kände på vägen. så nu ska jag ställa mig i duschen och dö lite. laters.

dagens trots allt: trots all bitterhet lyckades jag gå vilse i min egen bakficka och på så sätt upptäcka nya delar av stockholm. fina delar. men det var det lilla det...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0