tidig morgon, lite bakis.

jag säger då det. mina gamla kollegor är bland de skönaste människor jag vet. önskar så att jag kunde träffa dem oftare, men istället får man ta tillvara på de tillfällen som ges. efter en öl koh pangang bar det av mot humlegården. vi dissade humlegården då där bara var killar, och vårt gäng bestod av 70% killar... sedan dissade vi east, blev dissade på cafe opera och gick istället till berns. där bjöds det på två öl till, en massa gott snack och en hel del minnen. vid halv ett tackade jag för mig, och tog sista tunnelbanan hem.

tog en paus i gullmarsplan, besökte en toalett på et kebabställe. jag var så kissig att jag inte ens frågade om jag fick låna toan, trots att det kostade 10 spänn. jag är annars väldigt artig när det kommer till sådant. det var det skönaste toabesöket på länge...

nu är det dags för plugg, sedan bär det söderut i eftermiddag. midsommar, here i come.

dagens godaste ungnspannkaka: igår kom jag hem till therese och jonas. något hungrig. blev därför jätteglad när de frågade om jag ville ha lite ugnspannkaka. att jag ville! väldigt god var den...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0