torsdag. redan.

veckorna bara springer iväg. samtidigt som det är skönt med helg, är det lite oroväckande hur långt in i juni vi kommit. det betyder att det snart är juli, och då är augusti väldigt nära, och så är det helt plötsligt slut på sommaren. jag brukar vara tidsoptimist, men nu känner jag viss ångest över att inte hinna med allt jag vill göra.

idag står det skola på schema. sedan åker jag till uppsala för flera dagars stenhårt pluggande. på tisdag är det dags för första matte-testet.

dagens picknick: jodå, vi kör fortfarande picknick när vädret tillåter! kolla in bloggen för att hålla er uppdaterade!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0