tvättid i helt rätt tid.

fotbad. helt klart väldigt underskattat. det har skrubbats, filats, peelats och smorts. men när jag tittade ner på mina nybadade fötter, insåg att de blev smutsiga igen där jag stod på den inte längre beiga badrumsmattan. måndag, halv åtta, inte särskilt troligt att det finns en tvättid ledig. men jag knatade ner, och möttes av en man som snällt frågade om jag möjligtvis ville tvätta på hans tvättid. han hade börjat lite tidigare, då det var ledigt, och var nu klar. om jag ville.

dagens mest whipped: jag har idag köpt samma schampo som apotekaren. innan dess har jag börjat köpa samma tandkräm, och göra den där minen tillsammans med axelryckningen som han gör. vi är så ihop...

comments
Postat av: jenni

här hittade man en ny bra blogg=)



fotbad låter mysigt. är snart dags att kliva i sommarsandalerna=)

hittade jättebra tips på hemmapedikyr för fötterna på msn idag, ett litet tips bara=)

2009-06-09 @ 20:02:45

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0