bedtime utan stories.

yepp. jag har inte gjort överdrivet mycket ikväll. jag har mest kollat på desperate, och klistrat in foton i album. jag har väldigt många foton. för många, skulle jag vilja säga. albumet tog slut. min lust också. så jag ska sova. lång dag med massa plugg imorgon. blä. blä blä blä. men sen ska det bli roligt att dra på sig en ögonmask och ta en powernap på t-centralen. jo då men så att. god natt.

dagens vill: jag vill åka till ett varmt ställe. fortfarande. tittade på bilder från thailand. brunbrända ben och glada miner. jo jag tackar jag.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0