dagens dagens:

dagens köp: köpte denna oerhört söta kjol på åhléns för 199 kronor. julia har en likadan, och jag blev kär. den är lite stor, så om de inte har en mindre i stan syr jag in den. det är det värt! skorna är lillasysters som jag funderar på att stjäla.

dagens dialekt: jag har en tendens att modifiera min dialekt något om jag varit i stockholm för länge. som tur är åtgärdas detta ganska snabbt efter ett besök hemma.

dagens snygging/pinsammaste: en kille på flyget, fick syn på mig. jag fick syn på honom. vi synade varandra, och log. sedan blev det lite jobbigt när vi hoppade på samma buss (hur många åker kommunalt från bromma egentligen?). i alvik orkar jag inte vänta ute i kylan, utan går på farsta tåget. killen missar tåget. jag byter redan i kristineberg för att eliminera risken att glömma hoppa av. givetvis går jag på samma vagn som han sitter i. han ler lite snett mot mig. jag skäms... jag vet ju vad han tror...

dagens dinosaurie: på tunnelbanan såg jag en kvinna som hade en cd-walkman. jag trodde de var utdöda.

dagens snuvade: tillbaka i stockholm möts man av snö. kul. jag som skaffade lite vårkänslor hemma.

dagens mest magstarka: två småkillar (typ 14 bast) står bakom mig i kön på vi. jag har inte ätit sen tolv. klockan är halv åtta. ena killen frågar då den andra killen hur många gånger han satte på sin flickvän i helgen. killen svarar högt och tydligt, och redogör för hela helgens sexuella aktiviteter. han avslutar med att säga: "ja, och så kom jag i hennes mun. varje gång..." jag höll på att kräkas.

comments
Postat av: Linn

Vilken fin kjol! Passar dig perfekt!

2009-03-24 @ 18:16:08
URL: http://tingelinglinn.blogg.se/
Postat av: Per

haha "jag höll på att kräkas!"... det kan ju tolkas precis exakt hursomhelst.. är du killens flickvän måske?

2009-03-24 @ 20:03:26

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0