jag är inte med i aftonbladet.

men jag kunde varit. gårdagens aktion uppmärksammades av media, vilket jag såklart tyckte var skoj. men av någon anledning ville de inte ha med mig i bild. vilket egentligen är okej, för jag går ju inte heller på bergs, som bildtexten antyder att de på bilden gör. som sagt, synd att inte fler dök upp. å andra sidan får väl borftallet symbolisera stockholms inställning till hela earth hour grejen. klicka på bilden för att komma till artikeln i aftonbladet.



jag är redan i skolan, tack vare tidig och pigg uppstigning. lite förvånad över att jag lyckades hinna med bussen som går tjugo minuter före min vanliga buss. jag steg alltså på bussen kvart i åtta. nu undrar ni säkert om jag har någon störning i huvudet. på det kan jag bara svara att man blir lite störd i huvudet när man är nervöst pirrig i magen. så det är bara en tillfällighet. iallafall vad gäller denna störning.

dagens kväll: ikväll kommer julia till stockholm. wiiiiihiiii! men vi ska träffas först imorgon. vi ska gå på stan och äta lunch och mysa. sen ska vi spela biljard och på lördag ska vi gå ut. och jag ska äntligen få träffa poddis. vet ju inte om han vill bli nämnd med namn, så jag kallar honom för något som julia jämt och ständigt säger när hon pratar med honom i telefon. det ska bli roligt.

comments
Postat av: Poddis

Haha, och äntligen ska jag få träffa Emelie som Poddis aka Jullan pratar så mycket om(Ja, vi kallar varandra samma sak ^_^).

2009-03-26 @ 13:30:22
URL: http://blogg.juhb.se

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0