måndag morgon.

känns som att jag använt den rubriken tidigare, men egentligen finns det väl inte så många andra rubriker man kan sätta på just en måndag morgon... jag börjar bli trött på mig själv, som inte verkar kunna ta mig upp i tid, såvida jag inte har en tid att passa, som involverar någon annan. har jag gjort upp planer som bara rör mig sjolv, är det som att min kropp känner det på sig, och somnar om stup i kvarten. jaja. får jobba på det.

idag skiner solen, och vad passar då inte bättre än att sitta inne och skriva sammanfattningar på civilrätts boken? jojo, det är precis vad jag ska göra. fantastiskt. sen ska jag dra min lama kropp till gymmet, och ta igen de pass jag inte hann med förra veckan. inget ska få mig att falla tillbaka till gamla, dåliga vanor. lika bra att sätta igång...

dagens finally!: för att orka med pluggandet lyssnar jag på the spinto band. tydligen har de äntligen släppt två nya låtar, vilket är välkommet. även om albumet "nice and nicely done" funkar utmärkt, är det kul när något man gillar släpper nytt.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0