monday morning.

ännu en måndag morgon. jag är dock pigg och vaken, och det tack vare my new best friend. för att lyckas komma upp på morgonen, har jag för första gången satt väckarklockan på ringning halv sju, och ställt den långt borta vid köket, så att jag måste klättra ner från sängen och stänga av den. att jag inte gjort detta tidigare. jag svär hela vägen ner för stegen, men det är det värt. för nu är jag varken stressad eller trött och grinig.

dessutom ser jag fram emot att åka till skolan och ta den av den första lektionen i handelsjuridik, och att sedan söka eventuella sommarkurser. ifall att, liksom. inte för att jag vet vad jag ska söka, men ändå. funderar på något samhällsinriktat kanske... hm... nej, nu får jag lov att klä på mig.

dagens ser fram emot: jag ser fram emot fredag, för då ska jag och mina "vi-fyller-år-på-samma-dag!"-vänner (julia och sandra) äta lunch med emma. oj så skoj!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0