sen morgon.

som vanligt när jag är ledig en dag har jag storslagna planer som går lite i kras på grund av att jag sover lite för länge. jag hade tänkt befinna mig på ikea as i write, för där kan man äta frukost för 10 kronor, och det ville jag göra. men så blev det inte. så nu får jag åka dit med min egen frukost i magen. jaja. jag måste ju faktiskt åka dit så att...

ikväll kommer alltså emma upp, och det ska bli väldigt skönt att få kramas med henne. sen ska vi minsann gå på timo räisänen med nina och det ska bli förbannat kul. har inte lyssnat på han skiva så mycket, men det ska nog gå bra ändå. nej vet ni vad, nu ska jag duscha. laters.

dagens avslut: ja, för att tala klarspråk så har jag och apotekaren inget gemensamt längre, förutom en vän på facebook. detta är verkligen jättesynd, för lilla jag hade ju typ gått och kärat ner mig lite. men men, det blir ju inte alltid som man tänkt sig. men tomt är det. lite överallt.



comments
Postat av: Linn

Hej söt! Jättetråkigt att det var det negativa beskedet han kom med..grr..=( Du..kan vi inte träffas snart?! Saknar dig.. Njut av Timo! Han är verkligen så underbar. Nadja och jag var och såg honom på Tyrol förra året! Jag blev kär!

2009-03-05 @ 16:18:00
URL: http://tingelinglinn.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0