mysigt men kort.

klockan är halv tio... det är sjukt vad tiden springer på. men men, efter träningen gick jag till vurma för att fika med therese och hennes vän. på vägen dit tror jag att våren gäspade lite, för det blåste. men inte kallt, utan en ljummen neutral blåst, helt enkelt. skönt. i vilket fall som helst blev det en kort fika, då vurma stänger klockan sex. så vi begav oss hemåt istället.

nu är jag trött, lagom sugen på att göra klart sammanfattningarna, och mest sugen på att sova. men, a woman's gotta do what a woman's gotta do.

dagens nej men fy: en utav mina vänner har blivit ett fan av sidan "panties-free" på facebook. jag tycker det är ganska sorgligt. å andra sidan är det killen som antagligen är den man tänker på när man hör låten "jizz in my pants", men seriöst. men för er som också känner er dragna till att kolla in tjejer mellan benen, helt gratis på facebook är det ju bara att knappa in sidan på search...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0