you may feel your whole body screaming.

sovdags. trots att clay aiken fått mig på lite bättre humör tack vare roliga skämt och personliga påhopp, gör det lite ont i magen. men det är för det bästa. att inte höras och kapa alla band är det enda sättet att komma över någon. och genom att söka bekräftelse i annat/annan. det rådde dock delade meningar om huruvida det skulle gå tillväga, och även om jag skulle vilja följa moahhhhs råd, verkar julias mer vettigt. så vi får se.

jag går och lägger mig nu. imorgon ska jag plugga och umgås med pappa.

dagens skönaste: lillasysters (min) säng. saknar den. det är den mjukaste sängen man kunde köpa på ikea på den tiden den köptes. och det är fortfarande vad som krävs för att jag ska sova riktigt gott.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0