after after work.

jag kan inte låta bli att tänka tillbaka på tiden på fitness24seven. hur roligt vi hade ihop, och hur mycket bra kollegor betyder för en. det var riktigt trevligt på after worken. det är ett ungt gäng på remarkable, och jag trivdes mycket bra i sällskapet. efter två öl tackade dock jag för mig, och smet hem för att kolla desperate housewives. nu, är det slut, och så även jag. trött, med hopp om att kunna somna i tid och istället vakna tidigt för att ta mig ut på en tidig morgon tur. konditionsträning ligger på schemat inför beach 2009. jojomen.
dagens känslor: jag vet inte om det är ölen eller jag som talar, men jag är lite pirrig i magen. apotekaren är bra fin han. så det så. och jag har haft hicka hela kvällen. så det så.

comments
Postat av: Mia

Vilken snygg blogg du har!! :) Min är under "construction", jag vet inte hur man gör snygga designs! haha



Tack för igår, det var jätte trevligt.. Jag ska prata med Miranda idag så ska vi se till att ordna ihop nåt på måndag :)



Kram

2009-05-13 @ 10:57:21
URL: http://pilavdzic.blogg.se/
Postat av: Mia

Glöm inte att anmäla dig till Robinson ;)

2009-05-13 @ 11:07:20
URL: http://pilavdzic.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0