dagens fulaste som tyvärr inte syns på bild:

igår, på väg hem från johan och claudia, höll jag och apotekaren (kanske mest jag) på att kräkas av åsynen av de två bloda tjejerna på bilden. för det första: den ena tjejen är så insmord med dove summer glow body lotion att hon antagit en gul nyans, som man verkligen får kalla ful. för det andra: båda tjejerna har lyckats sätta fast sina extensions på ett så misslyckat sätt, att fäste, klister och allt annat syns långa vägar under deras sönderblekta stripor till överhår. för det tredje för de denna dialog, med en kille med världens största dobermann:

gul tjej: alltså, jag vill ha en sån hund med platt näsa...
dobermann killen: en väggkrock menar du, höhö?
gul tjej: (fattar inte, skrattar ändå och fortsätter) skit samma. en sån vill jag ha. eller så vill jag ha en minigris.

för övrigt kunde vi konstatera att killen antagligen har liten snopp. penis komplex kan alltså kompenseras med stor hund, såväl som dyr bil.

comments
Postat av: Per Eriksson

Jag älskar också att spionera och lyssna på sådana tjejer. Bortsett att man faktiskt kan skratta åt själva utseendet brukar man dessutom få en rejält underhållande dialog att le till. På något underligt sätt känner man sig så totalt lyckad i deras sällskap! =)

2009-05-14 @ 19:34:52

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0