dagens pyssel:

då utbudet på tv suger, och jag inte alls känner mig motiverad att göra restuppgiften just nu, pysslar jag. brevbäraren här verkar ha dålig koll på det här med att acceptera att vissa inte vill ha reklam och annat skit inkastat i hallen. därför har jag hängt upp en snygg och prydlig, men oh så tydlig, liten inramad lapp. förhoppningsvis fattar han/hon och slutar med det. men fortsätter förse mig med dagens nyheter. jag har klätt en väldigt billig ram från ikea med vitt papper och ett rosa tallriksunderlägg i plast. jag älskar min häftpistol.

comments
Postat av: Anonym

fint! men hur hittar du tiden!? puss //Malina

2009-05-05 @ 09:52:58

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0