dagens rapport från siesta:

shit jesus vad man gör mycket på fyllan som är bra. jag och julia har bland annat tagit 320 bilder sedan vi åkte hemifrån. jag har även lyckats få två blodblåsor på mitt högra ringfinger, spillt rödvin i mina vita skor, fläkt ut oss på motorhuven på två okända bilar och jag har även vaknat upp med långfingernageln täckt med något brunt. blåsorna gör dock inte så ont längre, stövlar har fått pryda mina dansande fötter, bilarna är oskadda och det bruna på min långfingernagel var bara chokladsås. just ny lyssnar vi på parker lewis. mycket dåligt är det. förhoppningsvis återkommer jag ganska snart med uppdatering med bilder. men tills dess kan jag avsluta med att läget är stabilt, och bakfyllan botad med en återställare. precis som det skall vara alltså.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0