knappt vaken.

jag ångrar bittert att jag inte var mer påstridig när dn fuckade upp min första prenumeration. jag skulle sagt . jag skulle sagt så. för nu väcker tidningsbudet mig varje morgon, klockan fem. det är så lagom roligt. därför struntade jag i att träna på morgonen, och satsar på eftermiddagsträning istället. dags att komma igång efter uppehållet...
dagens tips: apotekaren mailade mig om denna utställning, som vi funderar på att besöka. läser bloggen då och då, och det är väldigt intressant.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0