långsam dag. långsam vecka.

verkar som att hela veckan, eller iallafall fram till fredag, kommer att fortsätta i långsamhetens tecken. inget utom tvättid inbokat. både skönt och tråkigt. jaja. förhoppningsvis kommer glüsner på på besök på torsdag. något att se fram emot! ser fram emot att höra om massor med roligheter från hans äventyr på resan. tanken på det får mig dock att vilja åka långt bort. bort från sverige ett tag. lite (riktig) sol och värme hade varit skönt.

dagens få fart: för att få fart på veckan lyssnar jag massor på empire of the sun. det är det som är det bästa med claudia, att jag kan ge en ruskigt dålig förklaring på en låt, och hon vet precis vad jag menar. tack vare det lyssnar jag alltså sönder hel albumet. jojo. lyssna på spotify här.

comments
Postat av: C

haha, jag vet faktiskt inte hur jag lyckades denna gång, för det var en Ruskigt Flummig förklaring :)

2009-05-05 @ 15:23:22

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0