london calling.

alltså, det är lite kul hur alla mina före detta flatmates (utom en) från london 2005 numera bor i stockholm. plus en hel massa andra londonvänner. sjukt roligt. och vi umgås massor. det är hemskt kul. senaste tillskottet är affe, från första och andra lägenheten. ska bli kul att börja hänga med henne igen, hon är ruskigt skön. vi hade ett par roliga veckor i augusti 2005 som jag minns med både glädje och fasa. ska bli härligt att prata om allt. på något sätt känns det som att londonvänner är något som kommer finnas kvar. för alltid, typ. det spelar ingen roll hur ofta/sällan man ses. det känns alltid som igår.
affe och jag, london, augusti 2005.
dagens absolut tråkigaste: restuppgiften i handelsjuridik jag sitter med. dubbelsuck.

comments
Postat av: affe

Va fint Empa=) hahahahha åh jag minns kvällen det där fotot togs, då vi såg noel gallagher gå förbi puben och gick före kön till konserten med the coral och jag hade lånat din fina gula tröja som du hade köpt i camden, minns du?

2009-05-06 @ 22:21:33

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0