måndag morgon.

så var man tillbaka på jobbet igen. utanför mitt föster är himelen mulen, och inte en själ syns till. i väntan på att bröd skall anlända, är hungern svår. kaffe är gott, men inte mättande...

helgen har varit helt fantastisk. igår vankades det äppelpaj med vaniljsås, och saft. det var nog något utav det mysigaste jag varit med på länge. efter det blev det en romantisk promenad förbi smedsuddsbadet och till hornstull över västerbron. och jag har äntligen fått min kamera. så nu kan jag ta massor med bilder. skall lägga upp några riktigt fina ikväll.

dagens framtid: såhär inför sommaren har man massor att se fram emot. mellbystrand, bröllop och kära vänner. längtar så till juli. en hel månad hos mor och far, och lillasyster. underbart!

comments
Postat av: C

Nä, det blir nog ingen lunch i parken idag :(

2009-05-11 @ 09:42:40

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0