musik för själen.

jag pratade med julia innan ikväll. vi ska verkligen till siestafestivalen. och vi ska tälta. galet. jag har inte tältat sen hultsfred 2003. jag kommer dö. vi skall ha ett fyramannatält som vi funderar på att fylla med bag-in-boxar. så det så. jag ser verkligen fram emot att lyssna till hoffmaestro och favoritlåten i'm not leaving now. tre dagar med fantastisk vän och fantastisk musik. vad mer kan man önska.

 

dagens smått: jag har gått och blivit smått förälskad. kär. kalla det vad ni vill. men när jag packade upp mina grejer precis, kände jag hur min nya blå t-shirt inte luktade nytt. lukten fick mig istället att blunda och lukta lite till. lukten fick mig att känna mig om möjligt ännu mera smått förälskad.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0