plock i uppsala.

mmm. så skönt det är att vakna en lördag, utan att vara det minsta lilla bakis, och veta att man har hela dagen på sig att göra det man inte gjorde förra helgen. för att man var bakis. och sjuk. sjuk är jag fortfarande. iallafall i näsan. och enligt apotekaren får jag inte ta nässpray längre. iallafall inte sånt bra, utan bara sånt fjösigt med saltlösning. pyttsan. igår firade vi mig som totalt rökfri i två veckor. det firades med öl och typ tapas på plock, här i uppsala. mycket gott. och trevligt.även om jag har vissa svårigheter att hålla maten på tallriken, utan gärna tappar ner den på bordet och sådär. färskost är svårt att skrapa bort från svart bordsyta utan att lämna märken... nu ska vi äta frukost.

dagens musik: klicka på länken här och njut av musiken i sommarvärman. ni som inte har spotify, tough shit.

comments
Postat av: Anonym

kan det vara därför det kallas tapas? :P

2009-05-02 @ 11:05:32

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0