thank god it's friday.

jag rippar linns favoritutyck, och är oerhört glad att det är just fredag idag. om fem timmar kommer apotekaren ner till sthlm, och då ska vi mysa i stan innan det blir middag och spel hos claudia och johan. en riktig mysfredag skulle man kunna säga. antagligen blir det en öl på terassen på kulturhuset. en riktig pärla som jag inte förstår att jag inte besökt innan. nu, frukost, och sen jobba jobba jobba.

dagens tänk om: tänk om jag imorgon kunde hitta massor med fina grejer till min balkong på loppisen. då skulle jag bli glad.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0