var är min sovsäck?!

jag hittar inte min sovsäck. mycket oruttinerat. istället får jag låna en av julia, som inte går att dra igen dragkedjan på. men jag är inte den som är den, så det påverkar mig inte märkbart. vi packar för fullt hon och jag, om än på skilda platser. hon packar plastglas och ficklampa, jag packar bröd och festis. vi packar liggunderlag, tjocka tröjor, stövlar och ipod. vi ska på festival.

dagen "hon har bajs på näsan": mitt i all packning drar lillasyster på en ansiksmask. jag är inte sen att göra samma sak. i huset går vi runt med aniktsmasker som ser ut som bajs, men luktar choklad.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0