hit the sack.

med visst självförtroende går jag till sängs med intentionen att infinna mig på skolan klockan 08.12 sharp imorgon. vi får väl se, men det är ju tanken som räknas. har jag hört. i vilket fall som helst börjar gästerna tacka ja till sin inbjudan till min och pers inflyttningsfest. skall bli hemskt kul. det skall även bli hemskt kul att gå och se kilroy på debaser slussen imorgon. jag skall dock hålla mig i skinnet vad gäller öl. ölsinnet har inte riktigt varit vid fullt bruk på det senaste.

regn och storm utanför mitt fönster. som jag vill ha liten här hos mig att mysa med.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0