it's a very good morning indeed.

jag tycker om att vakna med ett leende på läpparna. jag tycker om att vakna och veta att jag har en bra dag framför mig. idag är det skola, sedan hälsa på kattis-gänget på kontoret på otw, träning (eventuellt) och så förhoppningsvis en fortsatt trevlig kväll. denna morgon lyssnar jag på en oerhört fin playlist som jag fått av claudia. bland många fina låtar finns simon and garfunkels the 59th street bridge song. jag tycker om att vakna med fin musik i öronen.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0