my music, this week.

det kommer bli en hektisk vecka. det kommer bli många timmar framför datorn. veckans playlist kommer bli min nya grej. jag vet vad jag ska lyssna på, vad ska du lyssna på?

1. sondre lerche - easy to persuade (för det är precis vad jag är)
2. vampire weekend - cape cod kwassa kwassa
(för att man får leta efter skönare beat)
3. muse - time is running out
(för att vi börjar få lite bråttom)
4. the verve - the drug's dont work
(ifall vi får för oss att redigera lite längre, lite senare)
5. faultline - your love means everything part 2
(för att den är bra)



dagens read-ear: jag har pratat i telefon, konstant, i två timmar nu. med fyra olika personer. jag måste börja träffa folk.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0