rough start.

morgonen började rätt dåligt. jag vaknade försent. ja, jag försov mig lite. sen fortsatte det med att jag tittade mig i spegeln och kände mig ful. ni vet sådär ful så att man bara vill lägga sig under täcket igen och inte visa sig för någon. som om inte det vore nog hade jag inte lust att ha på mig några kläder. alltså, jag ville inte gå naken, men alla mina kläder kändes fula. sen på tunnelbanan fick jag stå upp halva vägen. suck. som tur är kändes det lite bättre när jag väl kom till skolan, och nu bjuder vår lärare på pepparkakor. kan bli en bar dag ändå.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0