stupidphoto.

suck. jag upptäckte att ett helt album försvunnit från facebook. sådär kul. har därför suttit och lagt över de bilder jag trodde försvunnit i en ny mapp. vi snackar massor med bilder att gå igenom. hittar precis då jag är klar rätt mapp i iphoto. en timmes arbete helt i onödan. tack som fan. nu är iallafall bilderna snart uppe igen, och då ska jag minsann gå till sängs. får bli till att sova på höger sida. utan att bli pucklad på i sömnen, skall bli ganska skönt.

dagens skönaste bild: hittade denna bild i mitt sökande. det blir inte sämre än såhär: med taskig hållning och dubbelhaka bloggar jag en skön sommardag.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0