well hell-o.

just det. i eftermiddag skall jag, strikt enligt budget, göra flertalet viktiga inköp. det skall bland annat köpas ansiktstvätt, tippex, face mist, tunn t-shirt och rakblad. ikväll skall det senare göras ett inköp jag sett fram emot. jag skall köpa en biobiljett till twilight - new moon. när jag googlade runt lite ändrades dock mina intressen av att se filmen. jag ser nu mest fram emot att få se lite nakna bringor. i och för sig har jag fått min beskärda del av naken bringa den senaste tiden, men det är en helt annan historia.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0