you want it all? go desperate.

jag och linn kom fram till att desperate housewives måste vara den perfekta serien. inte nog med att man får sig några skratt, bjuder den på moraliska dilemman, spänning och intriger. det var helt klart ett bra avsnitt, och jag ville egentligen ladda ner nästa avsnitt så fort jag kom hem. men istället skriver jag grattis-kort, betalar räkningar och lyssnar på champions league på danska. per gillar fotboll. så mycket att han kollar på höjdpunkterna från kvällens matcher på en dansk kanal på datorn.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0