dagens helvetesmorgon/natt:

mina ögon går i kors. jag har druckit två koppar kaffe, utan resultat… då jag drabbats av typiska post-mens-svettningar (girl thing), införskaffade jag en styck absolut torr. då det är mycket som skall stämma för att jag skall klara av att använda absolut torr, vet jag inte riktigt vad det var som fick mig att dutta på det igår kväll.

 

visst, jag hade inte rakat mig under armarna på flera dagar, och jag var väldigt trött, men jag var inte alls berusad. vilket är ett oerhört nödvändigt kriterium. det är när man är berusad som man somnar på direkten, och inte känner av stickningarna i armhålan. därför låg jag istället till klockan 01.00 och vred och vände mig, la armarna ovanför kudden, kramade en kudde, bytte sida och så vidare, allt för att kunna somna. utan resultat. klockan 01.01 klättrade jag ner från sängen och rusade in på toaletten för att tvätta bort skiten.

 

pågrund utav detta misstag försov jag mig, och sitter nu på tunnelbanan och gäspar. orutinerat.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0