exile - dominique tarlé.

efter skolan begav sig kristin och jag inåt stan. jag införskaffade två par skor. efter det gick vi till östermalms torg för att möta upp med kristins edit: lika bra hälft. den edit: lika bra hälften hade nämligen fått nys om att galleri m2/uger, grev turegatan 18, ställer ut bilder från dominique tarlé's "exile". rolling stones har nog aldrig varit så snygga som de var 1971. rekommenderas varmt. skynda att besöka galleriet onsdag till söndag klockan 13–17 fram till den 25 oktober.  nu blir det ett snabbt loppisbesök för min del.



dagens kändisspotting: jag vet numera var måns zelmerlöws postlåda bor...

comments
Postat av: Jullan

Säkert att det är Måns du menar..E? O inte typ ola? Agnes`darin?..Eller peter Jöback kanske=

2009-10-23 @ 19:03:24
Postat av: emelie

haha, jo, jag är rätt jävla säker... men tyvärr har jag inga vittnen som kan styrka min säkerhet...

2009-10-23 @ 19:20:05
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ursäkta, men det här med Kristins BÄTTRE hälft? Det är ju jag själv som också är min bästa hälft Emelie!:)

Puss och Kram!

2009-10-24 @ 10:40:27
Postat av: emelie

kristin, nu är ni båda lika bra :)

tack för att jag fick följa med förresten, och hoppas att middagen smakade :)

puss

2009-10-24 @ 15:02:06
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0