fredag inklusive fredagsöl.

veckan är slut. äntligen. det har varit en tuff vecka, och även om vi kommit (iallafall hyfsat) bra överens inom gruppen, har redigeringen tärt på mitt psyke. jag vill inte höra mig själv skrika "möhippa! tjoho!" en enda gång till, och inte david andas som en våldtäktsman heller för den delen... men bra blev det! screening på tisdag, spännande.

efter skolan mötte jag upp claudia, johan, peter och emelie på ljunggrens på götgatan. vi pratade om bostadsrätter, skarpa lägen, oh, just det! på vägen till ljunggrens såg jag en tjej som var helt grön. utseendemässigt alltså.


dagens dyraste fredagsö
l
: ljunggrens på götgatan må vara trevligt, men en liten mellanöl för 46 kronor är ren och skär skam.

comments
Postat av: Peter

Kul att du kom förbi priserna till trots! Jag såg också den gröna tjejen idag och var grymt sugen på att fråga "gillar du grönt eller?"

2009-10-09 @ 20:47:17
URL: http://theview.tumblr.com

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0