ganska nöjd ändå.

hemma för en kort stund. idag har vi tankat in allt material i datorn, för att kunna titta igenom det vi filmat. helt ärligt är jag väldigt nöjd. vi, grupp 4, hade inte en enda person med tidigare erfarenhet av filminspelning, utan fick gemensamt lösa problem och komma fram till vinklar, utsnitt och annat. det blev riktigt bra. visst, vi har en scen som verkligen, verkligen måste tas om, men på det stora hela taget var det roliga inspelningar och vi har fungerat mycket bra som grupp. det känns verkligen kul!

dagens planer för kvällen: efter att jag fått i mig lite mat skall jag bege mig mot filhuset och stå i publiken på tinas cookalong med några från klassen. skall bli roligt, och håll utkik efter vit skjorta och uppsatt hår. kan inte lova att inte göra en ful min rätt in i kameran, haha. klockan 20.00 på tv4 visas programmet.

bilden är lånad från starlounge.com


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0