good night sleep tight.

nu ska jag äntligen gå och lägga mig. i min nya säng. den är egentligen lite hård, men jag får sova på rygg helt enkelt. det har varit en kväll fylld med doningar, sladdar, säkringar och sockerbitar. jag har även hunnit med att prata av mig med en gamal vän och druckit lite rödvin. per spenderar natten annorstedes, så jag fick dricka lite rödvin själv helt enkelt.


dagens sugigaste: jag har förträngt det i den mån det går, men ikväll blev det ett omskakande faktum: vi har bara svt1, svt2, tv4 och typ kunskapskanalen i nya lägenheten. inget desperate, inget grey's och inget seinfeld. jag dör en långsam död...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0