housewife deluxe.

ytterligare en heldag i skolan. mycket bra föreläsning, och mycket bra eftermiddag i redigeringen. efter skolan drog jag med mig gamla goda moa till högdalen. hon skulle hämta symaskin, och jag skulle hämta dammsugare och städhink. när vi bestämde oss för att äta middag ihop i gubbängen såg vi ut som någon form utav städfirma deluxe. vi klev på bussen, och fnittrade hela vägen hem.

nu har vi ätit, och moa syr in mina byxor mellan rödvinsklunkarna. oerhört uppskattat.


dagens konstaterande: dethär med sambo, kombo, samlag och k-kombo kan verka förvirrande för den som inte är insatt.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0