hungry eyes.

så var det dags för mig att sammanfatta dagen. vad gäller skolarbete har det varit en produktiv och trevlig dag. vi fick mycket uträttat, klartecknat och dokumenterat. vi fick även en trevlig rundtur, utan att ens be om det, på filmhust där bland annat efterlyst, tinas cookalong och nya satsningen cirkus möller spelas in. sen börjades det drickas gin och tonics...

missförstå mig rätt, det har varit en fantastisk kväll. men med tanke på at jag skall upp oerhört tidigt imorgon för att flyttpacka, är jag glad att jag inte drack mer än halva vinflaskan. jag, kristin och lisa gjorde oss iordning tillsammans, och fortsatte sedan kvällen på skolan. eller nej, inte på skolan. eller jo, på skolan, men det pratar vi inte högt om.

vi hade iallafall klassfest med utklädning, och jag tog tillfället i akt att visa upp min (citat klasskamrat) mage med nästan noll procent underhudsfett. jag var alltså baby i dirty dancing, och spenderade mycket tid på alla fyra på golvet, plutandes med läpparna mot, ingen.



nu, ska emelie bodil elisabet krypa till sängs. på alla fyra.

dagens tack till den kommunala transporten
: "meddelande till resenärer från gullmarsplan till hagsätra. tåget lämnar nu t-centralen, och är cirka 16 minuter försenat." klockan är 01.00. tack så mycket, stockholms lokaltrafik.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0