många dagens:

dagens tidsförvirring: när jag kom hem ikväll trodde jag att klockan var elva. hon var halv åtta.
dagens öl: intogs med kära klasskamtare på retro, sveavägen. 30 kronor för en öl är bra för student.
dagens hår: jag väger typ två kilo minder as we speak. mitt hår blev kortare idag, på hannas salong på gärdet (t-bana gärdet, uppgång värtahamnen). ottilia var den gulliaste frisör jag träffat på länge, och fixade bästa frisyren på mig. 200 kronor för tvätt och klippning. bästa tipset idag! (bild kommer snart. jag på bild med nästan slutna ögon ser inget vidare ut.)
dagens tv: pontus, föredetta mitv-elev, förgyller kanal 5 och arga snickaren med sin fantastiska uppenbarelse. grey´'s anatomy förblir en favorit.
dagens tröttaste: jag. jag ska bara kolla fördigt på grey's, sen är jag i sängen på fem minuter.
dagens tänk om: tänk om man kunde få lite visst sällskap i stockholm inatt. tre och en halv vecka. lång tid.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0