not so tired.

05.32. klockan ringde 05.32. så tidigt har jag inte gått upp på länge. men vad gör man inte för sin karriär? det roliga är att en kompis skriver till mig på msn:

"vad gör du uppe? jag är sjukt trött!"
"jag ska jobba på kattis idag..."
"har du sovit?"

jag gick alltså upp långt innan många gått och lagt sig. men jag är inte jättetrött, bara jättetaggad. hörs ikväll!

dagens outfit: då man aldrig vet vem som skall vara gäst härnäst, har jag tagit på mig min favorittop. det är en stickad sak från london, second hand. samtidigt skall man vara redo för vilka uppdrag som helst, så sköna jeans och skor får det bli.


comments
Postat av: julia

sjuk är du SJUK!

2009-10-11 @ 12:41:34

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0