att låtsashacka lök...

...är inte så lätt som man kan tro. iallafall inte när man skall göra det så att det ser snyggt ut i tv. men roligt var det! en tretton timmar lång arbetsdag är slut, och min hjärna också. jag har doften av tryffel i näsan, och bilden av många fina svenska artister på näthinnan. kattis är grym, och hela produktionsbolaget om än grymmare. det är verkligen hur kul som helst att jobba som prod. ass. även om det idag blev mest kaffekokande, takklättrande och låtsaskockande.

nu är jag iallafall hemma, med pålägg så det räcker en månad framöver. snart väntar sängen, men först varva ner och koka pasta till morgondagens lunchlåda. ingen rast och ingen ro här inte.

dagens mest felplacerade
: gladiolerna jag fick med mig hem efter dagens inspelningar kommer inte riktigt till sin rätt under min loftsäng...


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0