dagens bula:

inspelningarna igår gick som sagt bra. på slutet hände dock en sak som jag hoppas att de inte tar med... calle hade lämnat mig ensam i köket, för att avsluta kockandet. jag gick runt och såg lite busy ut, för att till slut ställa mig vid en bänk för att läsa lite på ett papper. helt plötsligt kommer det ett konstigt ljud från bakre delen av köket. därför vänder jag mig snabbt om, och slår pannan rätt i metallhyllan jag har bakom mig. två djupa andetag dämpar smärtan, men det måste sett sjukt amatörmässigt ut... det vill säga mer amatörmässigt än min låtsaslökhackning...

nu, skola!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0