dagens gåvor från ovan:

efter en lång skoldag, är det mycket uppskattat när saker går precis som man vill...

jag stegade med bestämda steg mot el-giganten på kungsgatan för att byta en utav mina bärbara hårddiskar. fick vänta en stund på service, och blev lite sur när jag insåg att jag var tvungen att lämna tillbaka den, för att sedan åka hem och köpa en annan på nätet, för att få den till det bättre priset. det var iallafall vad killen på data avdelningen sa. tjejen i kassan var av en helt annan åsikt. "klart du kan få den här direkt, för det priset!" sa hon med ett leende. "tusen, tusen tack!" sa jag. linnea heter hon, och borde bli månadens anställd.

påväg hem från tunnelbanan kilade jag inom ica för att köpa falukorv (förlåt pontus frithiof). ser då till min lycka att de säljer ljungen billigt, två för 35 kronor! nu ser min balkong bra mycket mysigare ut.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0