dagens mest pinsamma:

idag när jag gick från skolan, drog jag med mig en kamera hem. och ett stativ. bara för att jag i lugn och ro skulle kunna öva lite på tekniken. när jag kommer hem städar jag undan, riggar upp kameran och fixar i köket för att kunna filma när jag för första gången gör en kålpudding. letar i kameraväskan efter batterier. hittar jag några? nä. varför inte det då? jo, för att de ligger kvar på receptionsdisken på skolan. detta är precis vad som aldrig får hända. jag kan lika gärna hoppa av utbildningen här och nu. jag är slut i branschen...

totalt värdelös utan batterier.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0