dagens sämsta start:

usch, ingen bra start på dagen... vaknade sur och vresig, helt enkelt på fel sida. kliver ur badkaret med absolut noll sug efter frukost. öppnar frysen för att plocka ur köttfärssåsen, som frusit fast. måste bända loss den med kniv, och är nu om är ännu surare. öppnar garderoben, och har ingenting att ha på mig. försöker fixa håret, utan resultat. försöker peppa mig med kaffe, men det smakar inte gott. dessutom mår jag lite illa. kan bara hoppas att saker och ting blir bättre när jag kommer till skolan, annars får mina klasskamrater stå ut med en sur och vresig emelie hela dagen.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0