ensam lördag.

kom precis tillbaka efter att för fjärde gången varit på ica i högdalen och frågat om de hittat min bok och tröja. personerna som jobba på ica i högdalen är antagligen de mest inkompetenta och respektlösa personer jag mött. ingen verkar ta på allvar att jag (som kanske får skylla mig själv) vill ha tillbaka grejerna jag glömt. tjejen jag pratade med nu bekräftade även deras tragiska inställning med att säga "ja, alltså vår kommunikation här är inte så bra..." no shit shirley.

nu sitter jag och surar lite, och läser istället läxan till på måndag. jag äter chips, dricker cola och kollar på tv samtidigt. ikväll blir en tidig kväll, för imorgon är det kattis för hela slanten.

dagens saker jag saknar med att vara sambo: när jag stod där på ica började jag fundera. fundera och tänka tillbaka på livet som sambo. jag kom fram till tre saker som jag saknar med att vara sambo:
handla med kundvagn och inte korg. bråka om vems tur det är att diska. vakna i hans famn varje morgon.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0