hemma. däst. nöjd.

jag är nog inte ensam i klassen om att tycka att det var ganska kul att lära sig lite om redigeringsprogramet avid idag. nu vet jag att jag låter ironisk, men det är jag inte. jag menar allvar, jag tyckte det var kul! jaja, det var iallafall lika roligt att ta en öl efter skolan, och sedan åka till fredhäll för att äta middag med therese och claudia. efter middagen smakade morotskakan och téet väldigt gott, och jag åkte hem ännu rundare om magen. nu, stupa i säng...

dagens absolut sugigaste: min mobil kommer snart att döden dö. ena knappen på sidan har blivit totalt intryckt, och 5an, alltså knappen 5, fungerar inte. att skriva sms är ett helvete, då jag måste kopiera in bokstäverna j, k och l hela tiden. imorgon lämnas den in på the phone house, och jag hoppas på att få en ny...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0