på bättringsvägen.

soppa. massa vatten, soppa och vila. det har iallafall fått mig på benen igen, och jag kommer med all säkerhet kunna kravla mig upp ur sängen imorgon för att vara med på min andra inspelning av kattis & company. ska bli väldigt roligt! nu väntar en helkväll i soffan med kändisjungeln.

dagens musik
: jag har lyssnat mycket på monde yeux's nya skiva duke & the drug dealing dinosaurs. det borde ni också göra. klicka på bilden för att lyssna på den på spotify.

bilden är lånad från denna sida: www.gamereactor.se/blog/voodoo+doll

comments
Postat av: amanda

Fick du jobbet som prod.ass på programmet? :)



Krya på dig! Kram / Amanda

2009-09-12 @ 20:32:10
URL: http://missroo.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0