snart gäller det.

jag måste gå och lägga mig nu. claudia och therese blev ensamma lämnade i lägenheten en bra stund, när jag begav mig till gubbängen. men det var det värt, för lägenheten var grym. riktigt grym. det bästa är nog att jag får plats med mina soffor... flyttlasset går om ett par veckor, vilket känns sjukt galet.

ungefär lika galet som att vi skall filma vår fantastiska film imorgon. lovar att dokumentera arbetet under dagen. innan vi börjar skall vi dock pitcha idéen, och jag hoppas att lärare och klasskamrate har bra tips att komma med. nu, sova sova, säng, säng, säng.

dagens känsla i magen
: jag har en bra känsla i magen. rent allmänt. trots tråkiga nyheter har kvällen fylts av bra nyheter. och bra känslor, helt enkelt.

comments
Postat av: Henrik Teljfors

Gubbängen is the shit I tell you. Jag kommer gärna med bra tips om saker du bör undvika resp. inte missa :)

2009-10-01 @ 00:41:15

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0