tur att jag har bullar.

jag vaknade i morse, med huvudvärk och två kilo snor i näsan. det suger. för jag vågar inte riskera att åka till skolan, och missar alltså två lektioner i ljussättning. två lektioner som jag verkligen sett fram emot. jaja, bara jag blir helt frisk till söndag.

nu är det iallafall tur att jag har ett stort förråd av kanelbullar och kall mjölk. precis vad en sjukling vill ha...

dagens film: ikväll kommer jag antagligen somna till den amerikanska thrillern derailed med clive owen och jennifer aniston. svt1, 21.00.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0